PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas na moje CV do oceny ;-) › Re: Czas na moje CV do oceny ;-)
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas na moje CV do oceny ;-)
    Date: Tue, 8 Nov 2005 09:10:07 +0000 (UTC)

    1. email z imienia i nazwiska, latwiej zapamietac

    2. "e-lan.pl s.c." sprecyzuj daty bo 2002-2004 troche sie gryzie z reszta
    albo pisz rok-rok albo miesiac-rok w kazdej pozycji

    3. "Na życzenie mogę przedstawić pozytywne opinie pracodawców" - kosz
    jak bede chcial opinie to zadzwonie sobie do nich sam,
    łaski mi nie zrobisz, ze mi je na zyczenie udostepnisz

    4. "umiejetnosci: wielu architektur serwerowych"
    albo sprecyzuj kilkoma przykladami albo wypierdol

    5. "umiejetnosci: Turbo Pascal" - kosz, skoro znasz delphi to pewnie znasz
    i tp, a napewno sobie w nim poradzisz, choc w praktyce pewnie nie bedziesz
    mial okazji

    6. "umiejetnosci: Podstawowa znajomość języków programowania C/C++, Python,
    Perl" vs "Umiejętność programowania"
    albo-albo bo podstawowa znajomosc a umiejetosc to dla mnie 2 rozne sprawy
    podstawowa bym sie nie chwalil (co najwyzej napisalbym znajomosc
    srodowiska)

    7. "umiejetnosci: Bardzo duża wiedza ogólna z zakresu IT"
    pare przykladow albo kosz, jak dla mnie jak ktos zna sie
    na wszystkim = nie zna sie na niczym czyt. sugeruje, ze jest alfa i omega

    8. "język włoski - znajomość podstaw, nauka podjęta we wrześniu 2005 roku"
    lepiej zabrzmi
    jezyk wloski - nauka podjeta we wrzesniu 2005.
    podstawy mozna roznie pojmowac.

    9. "Członek Stowarzyszenia Mensa Polska"
    osobiscie mi to nie przeszkadza, ale sa nadrwazliwi
    sa tez tacy, ktorzy nie maja pojecia co to mensa

    10. "Ogólna znajomość polskiego prawa"
    kosz, jak prawo telekomunikacyjne nie zmienia sie (chyba:)) za bardzo
    tak to zwiazane z przedsiebiorczoscia pewnie juz bardziej -to juz zalezy
    poniekad od brazny, ale uzyles bardzo szerokiego pojecia. moze ci sie noga
    powinac jak trafisz na lepszego od siebie :)

    11. "Bezproblemowa komunikacja z ludźmi, także jako kierownik zespołu"
    nic sie nie odbywa bezproblemowo, zawsze znajdzie sie jakis punkt zapalny
    zmien to slowo.

    12. "Szeroka wiedza ogólna"
    odpusc sobie, przypisujesz sobie zbedne punkty, ktore nie dodaja ci uroku

    13. "wyksztalcenie: 2004-teraz"
    tu juz byla mowa o obecnie, wyraz dluzszy jedynie o 2.literki :)
    a swoja droga jak sie tam studiuje ?

    14. "Matematyka, Fizyka i inne pokrewne dziedziny nauki"
    te pokrewne dziedziny to dla swietego spokoju albo bym nazwal i wymienil
    albo zapomnial o nich, bo mnie rownie dobrze z fizyka moze kojarzyc sie
    astronomia.

    15. "Dobry film - bywam na festiwalach filmowych, biorę udział w dyskusjach"
    dobry film kojarzy mi sie z alternatywna "scena" nie wiem czy sie nie
    myle? rozumiem, ze mowisz o festiwalu w cieszynie; ten masz najblizej;
    ktory obecnie wyemigrowal do wroclawia?

    i uwaga koncowa:
    jak juz to bedziesz robil w pdf'ie to zadbaj oto aby to ladnie wygladalo :)

    pozdrawiam
    mhl999