PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas na moje CV do oceny ;-) › Re: Czas na moje CV do oceny ;-)
    From: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas na moje CV do oceny ;-)
    Date: Mon, 7 Nov 2005 11:12:11 +0100

    Użytkownik "Sebastian Rusek" <z...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:18zcysqsqr00o.wso8pnn3qb3t.dlg@40tude.net...

    > Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze komuś się chce czytać CV na tej
    > grupie ;)

    Od razu mowie, ze nie znam sie specjalnie na informatyce, ale zaciekawily
    mnie stwierdzenia, a mianowicie "Bardzo duża wiedza ogólna z zakresu IT"
    oraz "szeroka wiedza ogólna". Może źle myślę, ale albo ma się dużą/szeroką
    wiedzę, albo ogólną. To po pierwsze. Po drugi obiło mi się kiedyś o uszy, że
    nie każdy pracodawca jest zadowolony, jeśli widzi w CV kogoś z Mensy i
    doradzano, aby to pomijać (taki kompleks pracodawcy, że podwładny jest
    bardziej inteligentny od niego ;-). No i po trzecie "Tehniczno" piszę się
    nieco inaczej.

    pzdr
    Tomek

    p.s. adres mailowy można by zrobić od razu jako link.