PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czarność nad Czarnościami
    Date: Fri, 22 Aug 2003 14:55:34 +0200

    yamma napisał:

    > Hmmm...Może masz rację...Może rzeczywiście lepiej dać sobie spokój z (nomen
    > omen) prawem i sprawiedliwością i płacić pięknym za nadobne. W końcu odsetek
    > przestępców w naszym parlamencie jest wyższy niż w społeczeństwie :-((
    > Taaa...wiem...to śmierdzi anarchią, ale przynajmniej "satisfaction
    > guarantee" ;-))

    Będę niekonsekwentny. ;) Nie, nie warto obchodzić prawa, nawet więcej -
    nie jestem w stanie powiedzieć, czy w tej sprawie warto donosić [a więc
    być jak najbardziej praworządnym] do BSA czy US [zapewne i w tej materii
    by coś się znalazło] - chociaż jest to jeden ze sposobów upierdolenia
    takich gości w taki sposób, żeby znikli z rynku [już nikomu innemu w tej
    formie nie zaszkodzą]. Na pewno warto zainteresować PIP tą sprawą. I
    warto po kontroli PIP [z protokołem pokontrolnym] udać się do SP.

    Osobiście, już bez zagrywek czysto "politycznych" - ja sam bym olał
    gościa - szkoda nerwów, a efekt "zemsty" jest czysto iluzoryczny.
    Jedynie w wypadku wyroku SP i zasądzenia naleznego wynagrodzenia i braku
    wypłaty tegoż, zainteresował bym się, w jaki sposób można przekazać tę
    informację do BIGu - nie wiem czy osoba fizyczna może sama zgłosić, ale
    jeżeli nie, to możesz zawsze poszukać jakiejś firmy, która kupi dług
    pracodawcy za symboliczną złotówkę i będzie mogła go zgłosić do BIGu -
    chwasty trzeba wyrywać z Rynku.

    Flyer