PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Re: Czarność nad Czarnościami
  • Data: 2003-08-22 16:40:54
    Temat: Re: Re: Czarność nad Czarnościami
    Od: "Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Aug 2003 17:11:08 +0200, Greg wrote:

    > Scenariusz serialu produkcji wenezuelskiej? ;-) Wystarczy, ze prokurator
    > na wstepie nie uzyje slowa "pracodawca". Mozna przeciez zniszczyc czyjas
    > wlasnasc nawet nie pracujac w danym miejscu, tak jak mozna sie wlamac do
    > banku nie bedac jego pracownikiem. No ale wlasnie... dochodzi dodatkowy
    > bol - wlamanie.

    <scenariusz>
    prokurator: zniszczenie... włamanie... czaszki w oczach...
    adwokat: proszę przedstawić dowody na podstawie których wnioskuje
    pan że powyższego czynu dokonał moj klient
    adwokat: logi??? czy to przypadkiem nie to coś na dyskietce co byle cimua
    może podrobić? a pozatym jakie logi, ponoć zawartość serwera została
    skasowana...
    adwokat: więc mój klient miał fizyczny dostęp do serwerów? a na jakiej
    podstawie? wpuszczacie od tak po prostu każdego z ulicy?
    (tu bardzo ciężko będzie nie użyć sformuowania "pracownik")

    Dlaczego zakładasz że tylko pracodawca jest cwaniak i może wszystko?
    A pracownik jedyne co może to dać się wydymać?

    W przypadku naszego "serialu" to właśnie pracodawca będzie stroną
    zobowiązaną do udowodnienia winy (zaczynało się od KK, ale nie sądze
    aby jakikolwiek prokurator sobie tym d... zawracał więc zosaje KC), a
    jeżeli się okaże że pracownik też nie jest z typu owieczek idących
    na rzeź, to cwaniaczkowy pracodawca może dostać dobrą nauczkę - a
    wysłanie zawartości serwerów to dopiero początek.

    Rygel