PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
  • Data: 2003-08-22 12:15:42
    Temat: Re: Czarność nad Czarnościami
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bi4vm9$g4k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jarosław Wiechecki napisał:

    [CIACH]
> [...]
    > odbiorca nie jest ekstra złośliwy, to raczej jej nie przyjmie. Ale
    > pocieszam się tym, że tę grupę czytają też pracodawcy [a może czytają
    > tylko doniesienia o nalotach BSA? ;)] i jeżeli nie trafi do nich
    > argumentacja, że brak podpisanej umowy jest nie fair, to może trafi do
    > nich argumentacja, że pracownik oszukany może być kurewsko złośliwy,
    > więc warto być z nim w porządku. Tłumacząc to na inny język - pracownik
    > ma tyle samo możliwości zrobienia pracodawcę na szaro, co pracodawca, z
    > tym, że pracownik będzie miał mniejszy zysk, wyrażony w gotówce, w

    Hmmm...Może masz rację...Może rzeczywiście lepiej dać sobie spokój z (nomen
    omen) prawem i sprawiedliwością i płacić pięknym za nadobne. W końcu odsetek
    przestępców w naszym parlamencie jest wyższy niż w społeczeństwie :-((
    Taaa...wiem...to śmierdzi anarchią, ale przynajmniej "satisfaction
    guarantee" ;-))
    yamma