PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
  • Data: 2009-06-04 00:24:39
    Temat: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 3, 8:40 am, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że mają tak niewiarygodnego
    > pecha, że wszystkie dziewczyny, jakie przyjmują, okazują się potem
    > krętaczkami.

    Mi też trudno by było w to uwierzyć. Ale czy ktoś oskarżał o krętactwo
    *wszystkie* pracujące tam dziewczyny?

    W takiej firmie rotacja pracowników jest ogromna. Jeśli parę razy do
    roku trafiają na niepoważnego człowieka, który naraża firmę na straty,
    to trudno się dziwić, że próbują się zabezpieczać.

    Nie mówię, że żądanie 40k PLN od nierozgarniętej studentki jest
    współmierne do jej winy czy tym bardziej taktowne, ale pracodawca też
    człowiek i też ma prawo się wkurwić.

    --
    mihau