PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos o web designerach... › Re: Cos o web designerach...
  • Data: 2002-11-10 02:59:04
    Temat: Re: Cos o web designerach...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl> writes:

    > Bzdura.
    >
    > zadalbym pytanie inaczej: "a w jaki sposob DOBRY pracodawca odroznia tych
    > wlasciwych od tych niewlasciwych dla stanowiska. Nie ma czegos takiego jak
    > ZLY pracownik... to wyjatkowa rzadkosc. Jest tylko pracownik niedostosowany
    > do odpowiedniego stanowiska, co potwierdza opinia wielu zachodnich i nawet
    > polskich agencji HR.

    oh czyzby?

    czyzbys nigdy nie mial okazji spotkac sie z ludzmi leniwymi,
    zlosliwymi i agresywnymi?
    czy mozesz podac przyklad pracy, gdzie lenistwo bedzie cecha
    porzadana?

    a nie spotkales sie nigdy z czlowiekiem, ktory jest uzalezniony od
    alkoholu na przyklad albo od heroiny? taki tez uwazasz bedzie dobrym
    pracownikiem? a w jakim rodzaju pracy?

    > Tak wiec moze nie po tej stronie lezy wina - nie po stronie pracownikow...
    > tylko po stronie pracodawcow, ktorzy oszukuja finansowo ludzi (powszechnie),
    > gnoja ich tak jakby sami nigdy nie mieli ani jednego szkolenia z zarzadzania
    > zasobami ludzkimi, nie umieja motywowac, nie potrafia zapobiegac konfliktom
    > itd itp...

    patrzysz na to wszystko bardzo jednostronnie.

    swiat nie jest czarno bialy.
    zarowno wsrod pracodawcow jak i pracobiorcow sa ludzie uczciwi,
    nieuczciwi, pazerni, mili, zlosliwi, leniwi etc.

    to jak sie te cechy rozkladaja w obu grupach zalezy od bardzo wielu
    rzeczy i prawde mowiac nie slyszalam, zeby ktokolwiek trzezwo myslacy
    utrzymywal ten poglad, ktory ty wyznajesz.

    ja rozumiem ze czasy trudne i im wiekszy popyt a mniejsza podaz na
    rynku pracy, tym bedzie ciezej - ale bez przesady.
    pracodawca to nie jest jakis czarny lud, na ktorego mozna zwalic
    wszystkie swoje niepowodzenia, frustracje i zawiedzenie swoim losem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net