PracaGrupypl.praca.dyskusjeCopywriter - ile zarabia? › Re: Copywriter - ile zarabia?
  • Data: 2005-01-05 16:22:10
    Temat: Re: Copywriter - ile zarabia?
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Wed, 5 Jan 2005 16:27:00 +0100]:

    > Niech teraz ktos bardziej kreatywny pokaze Sztuke ;).

    Hehe ale wiesz, tak z calym szacunkiem, perelek w reklamach
    radiowych nie jest za wiele. Przynajmniej tak na moje oko,
    bo zapewne istnieje jakas glebsza madrosc robienia reklamy
    hurtowni elektrycznej w ktorej jakis facet wydziera sie w
    rytm skocznej muzyki "unikniesz pecha kupujac u XXX-a" ;)
    Tak ze mam powazne podejrzenie, ze w przypadku czarnej pasty
    do zebow w reklamie skierowanej do mlodziezy uslyszalabym
    cos w typie:
    (umcca umcca odglosy dyskoteki)
    - tyyyy zeby ci powybijali?
    - cooo? o k... niedokladnie splukalem!

    ;)

    > Aj, w przypadku dziennikarzy niejednokrotnie tak jest.

    A tez mi sie tak wydawalo :) W praniu wyglada to zupelnie
    inaczej niz w teorii. Niestety :>

    Kira (a na grupe zajrzalam, ciekawa)