PracaGrupypl.praca.dyskusjeCopywriter - ile zarabia? › Re: Copywriter - ile zarabia?
  • Data: 2005-01-05 19:00:34
    Temat: Re: Copywriter - ile zarabia?
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, bo produkt jest fikcyjny.

    nigdy nic nie wiadomo :) zielony ketchup juz jest, Blend-A-Med na noc tez
    tylko czekac kiedy bedzie czarna pasta:)

    > Dla np. uchwytow do mebli, serwisu komputerowego czy wody
    > mineralnej lub innych produktow wystepujacych w duzej ilosci roznorodnych
    > odmian trzeba sobie bardziej polamac glowe :) a to sa prawdziwe zadania,
    nad
    > ktorymi musza sie glowic copywriterzy.

    mysle ze nie bylo by wiekszego problemu :) chcialby sie sprawdzic, jestem
    kreatywny i czuje sie na silach :)

    > Cos podpowiem: [...]Tak wiec
    > jesli czujesz powolanie, korzystaj z tych mozliwosci zrobienia sobie
    > portfolio i kupuj w empiku branzowy miesiecznik "Press", dzieki ktoremu
    sie
    > poorientujesz w branzy i w tym, do kogo sie zglosic, gdy juz bedziesz miec
    > to portfolio.

    dzieki za rade :) biore sie teraz za moja "kariere" a raczej hobby :0

    pozdrawim