PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch Krakow

  • 31. Data: 2005-01-24 17:53:09
    Temat: Re: Comarch Krakow
    Od: Mikin <m...@v...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):
    > On 2005-01-17, Mikin <m...@v...pl> wrote:
    > Zwłaszcza nie chciałbym pracować w Prokomie - wolałbym tańczyć na rurze
    > w klubie dla gejów :]
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu

    tak zle jest w prokomie?? myslalem ze super firma..
    nie aplikuje tam, pytam z czystej ciekawosci...

    pozdr

  • 32. Data: 2005-01-24 21:38:15
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-24, Mikin <m...@v...pl> wrote:
    > tak zle jest w prokomie?? myslalem ze super firma..
    > nie aplikuje tam, pytam z czystej ciekawosci...
    Nie wiem, czy jest źle. Ale ja nie chciałbym mieć w CV firmy, która
    z powodzeniem wdrożyła system informatyczny w ZUSie, zaopiekowała się
    wyborami kilka lat temu a także przygotowała skutecznie działający system
    do obsługi Blue Line TPSA.
    Istnieją pewne granice tego gdzie można się sprzedać.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tam gdzie daemon mówi shutdown