PracaGrupypl.praca.dyskusjeComarch Krakow › Re: Comarch Krakow
  • Data: 2005-01-23 21:51:25
    Temat: Re: Comarch Krakow
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-01-23, pytajnik <s...@g...hell> wrote:
    > Znaczy wg mospana wieksza czy mniejsza i o jakim rzedzie wielkosci mowimy ?
    Inna. Czy lepsza czy gorsza to zależy od sprzedawanego systemu.
    Zwróc uwagę, że wdrożeniowiec jest człowiekiem, który kontaktuje się
    z klientem. Powinien mieć zarówno "twardą" wiedzę dotyczącą systemu, który
    wdraża, jak również "miękkie" umiejętności, żeby rozmawiać z przedstawicielem
    klienta, gdy np. coś się nie uda lub przeciągnie. Nie jestem w stanie
    odpowiedzieć Ci na pytanie o rząd wielkości, ale nie dziwi mnie fakt,
    że wdrożeniowiec zarabia więcej od programisty.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [17:14] <Sirocco_> Usilowalam przejrzec lastloga ale pogubilam sie
    w dlugosciach penisa dobrze odzywionych szacunkow...