PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobilibyście na moim miejscu?

  • 31. Data: 2003-01-10 22:56:26
    Temat: Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Ela" <e...@w...pl> writes:

    > Napisz mi co zrobiłabys w mojej sytuacji : bez pracy, całą rodzine straciłam
    > w ciagu jednego miesiaca, konto zerowe ( oczyswiscie złodzieje chodza na
    > wolnosci bo to zgodne z prawem).

    wiesz, za malo danych mam zeby dokladnie podac, co zrobilabym w takiej
    sytuacji.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 32. Data: 2003-01-11 09:34:27
    Od: "conradus" <i...@w...pl>

    Jeżeli teraz jesteś naprawdę chora to w czym jest problem?? Jesteś chora i
    idziesz na zwolnienie.
    Nie przeszkadza to oczywiście spróbowac porozmawiac z nowym szefem. Jeśli
    Twoja przypadłość jest uleczalna (a taka mam nadzieję) i będziesz mogła w
    określonym terminie podjąc obowiązki zawodowe to postaw z tym nowym sprawe
    uczciwie. W końcu skoro tam pracowałaś to byłaś po coś potrzebna. Więc może
    będzie chciał z Tobą współpracować.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia
    Konrad

    Użytkownik <e...@w...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    napisał:<4...@n...onet.pl>...

  • 33. Data: 2003-01-11 10:24:47
    Od: s...@p...onet.pl

    Kobieto Twój szef najprawdopodniej zwolni Cię z pracy chociaż Ci tego nie życzę.
    Wypowiedzenie dostałaś w dniu 31.10 ubr a biegnie ono od 01.11.ubr i konczy się
    termin wypowiedzenia w dniu 31.01 br ( jeżeli masz trzy miesieczne
    wypowiedzenie ) i z tym dniem rozwiążą z Tobą stosunek pracy. Nie ma nic
    wspólnego Twoja choraoba z biegnięciem wypowiedzenia oraz z rozwiązaniem umowy
    o pracę w dniu 31.01 br. W Twojej sprawie jest istotny moment otrzymania
    wypowiedzenia a to otrzymałaś jak byłaś zdrowa.Zyczę wszystkiego najlepszego.
    Cześć.

  • 34. Data: 2003-01-11 11:23:28
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > wiesz, za malo danych mam zeby dokladnie podac, co zrobilabym w takiej
    > sytuacji.

    ... ale gdybym postanowil byc zlodziejem, to przynajmniej przed soba
    bym tego nie ukrywal...
    ... i nie pytal publicznie ,,kombinowac (KRASC) dalej, czy moze robic
    cos innego''
    bo czy okradam ZUS, czy bogacza, czy staruszke w ciemnej bramie,
    czy Moja Ulubiona Artysktke (tm) [kupujac pirackie plyty] to wszystko jedno

    Hiob jakos dal sobie rade, to i Tobie moze sie udac.

    pozdrawiam

    romekk

  • 35. Data: 2003-01-13 16:51:56
    Temat: Re: Co zrobiliby?cie na moim miejscu?
    Od: Michał Muras <N...@w...pl.invalid>

    On 10 Jan 2003 10:00:21 +0100, e...@w...pl wrote:

    Ja bym dalsze postępowanie uzależnił od odpowiedzi na jedno zasadnicze pytanie:
    Czy na twoje miejsce firma planuje przyjąć kogoś innego?

    Jeśli nie (twoje obowiązki przejmą inni pracownicy) to nie masz raczej co liczyć
    na dalszą pracę, po prostu redukcja etatów a Ty zdawałaś się być najlepszą
    osobą do zwolnienia (nie wnikam czy słusznie).

    Jeżeli planują przyjąć kogoś na Twoje miejsce to warto powalczyć, wrócić do
    pracy, porozmawiać z nowym właścicielem. Jeśli nie ma wobec Ciebie poważnych
    zarzutów to jesteś w niezłej sytuacji - sprawdzony, wdrożony w działanie firmy
    pracownik jest lepszy od nowego, którego trzeba dopiero uczyć, nie wiadomo jak z
    jego motywacją itd.

    --
    ByE
    Michal Muras

    ************
    Michal Muras; mailto: muras(at)wcmp.pl (zamien "(at)" na "@"
    'Zeby nam sie tak chcialo robic, jak nam sie nie chce...'

  • 36. Data: 2003-01-15 22:24:42
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Ela wrote:

    > Dziwne, że nie widzisz jak państwo Cie na kazdym kroku okrada.

    Na mityczne "panstwo" skladaja sie wszyscy tacy wlasnie kombinatorzy,
    ktorzy ciagle powoluja sie na kazus "bo inni tez kradna i to jeszcze
    wiecej", co w efekcie tworzy bledne kolo.

    --
    Mariusz Lotko
    http://www.lotko.magma-net.pl/ksiazki/ - nie moje, znacznie lepsze