PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobilibyście na moim miejscu?

  • 21. Data: 2003-01-10 12:06:14
    Temat: Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Każdy tylko umie potępiać , ale ja pytam co człowiek ma w takiej sytucji jak
    zrobić? Nistety zabrakło mi odwagi na odebranie sobie życie - wtedy chyba
    wszyscy byliby zadowoleni, bo nikogo" nie okradłam". Ponadto byłam chora, co
    nawet komisja w ZUS'ie potwierdziła i przedłuzyła mi zwolnienie o 3
    miesiace. Komisji nie dawałam łapówki ani nie znałam tam nikogo.

  • 22. Data: 2003-01-10 12:06:54
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dziwne, że nie widzisz jak państwo Cie na kazdym kroku okrada.

    Ale to panstwo okrada mnie tylko dlatego, że jeste okradane... Może to
    za duży skrót, ale tak - niestety - jest. Lipne zwolnienia tylko
    powiększają tę dziurę.

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493

  • 23. Data: 2003-01-10 12:14:47
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

> [...]
    straciłam
    > w ciagu jednego miesiaca, konto zerowe ( oczyswiscie złodzieje

    Nie zazdroszczę Ci Twojej sytuacji, ale to chyba nie przez ZUS (który
    "powinniśmy" okradać) tak się stało?
    Czy to urzędnicy wyczyścili Twoje konto? Pewnie nie... Zrobili to
    tacy, którzy kiedyś szli na "lewe" L4, potem "załatwili" sobie jakieś
    odszkodowanie lub założyli "lewą" firmę itp... Jednak brak potępienia
    ze strony społeczeństwa (a nawet wyraźne przyzwolenie - patrz
    poprzednie posty) powoduje taką sytucję. Jeśli przestrzegania prawa
    nie zaczniemy od siebie, to długo będziemy narzekać i gadać o rybach i
    o psuciu...

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493

  • 24. Data: 2003-01-10 12:51:42
    Od: "ania-mania" <n...@h...co.za>

    "Ela" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > nawet komisja w ZUS'ie potwierdziła i przedłuzyła mi zwolnienie o 3
    > miesiace. Komisji nie dawałam łapówki ani nie znałam tam nikogo.

    Elu!
    ale ja absolutnie nie potepiam Ciebie tylko zdrową osobę chcącą wyłudzić
    kasę. Jesli Tobie uratowało to życie to wspaniale i życze Ci jak najlepiej!
    Ale osoba która rozpoczeła wątek moze pracować [gdyby mi zalezało to
    wróciłabym przed końcem L-4].
    pozdrawiam
    a.

  • 25. Data: 2003-01-10 13:00:40
    Od: "duzy" <d...@g...net.pl>

    ela na poczatek naucz sie czytac
    kombinatorka ewa napisala w swoim poscie cytuje :

    "Nie jestem znów w tak trudnej sytuacji, żebym musiała pracować
    ale zawsze co dwie pensje to nie jedna... "

    czyli jak widac nie jest ona w trudnej sytuacji zyciowej, tylko chce
    wyludzic kase od nas wszystkich bo jej malo

    Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avm7iv$13o$...@a...dialog.net.pl...

  • 26. Data: 2003-01-10 13:03:01
    Od: "duzy" <d...@g...net.pl>

    chcesz byc nieuczciwa wobec firmy to idz i jej ukradnij komputer bo tak
    okradasz nas wszystkich wogole masz tok myslenia jak 12 latka

    Użytkownik <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

  • 27. Data: 2003-01-10 13:37:51
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Teraz pracuje jako wolontariuszka i myslę, że jesli kiedykolwiek cos
    zrobiłam w życiu nie tak, mam mozliwośc pomagać ludziom za darmo i chce
    podziekować losowi w ten sposób, że udało mi sie stanąć na nogi.

  • 28. Data: 2003-01-10 13:40:17
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Faktycznie masz racje.Ja jak pracowałam chodziłam do pracy z goraczką.

    Ela

    ______________

  • 29. Data: 2003-01-10 14:46:55
    Od: e...@w...pl

    > Myślę, że wszyscy mnie źle oceniliście! To nie tak, że ja chcę wyłudzić ja
    poprostu wiem, że jak wrócę na te 10 dni do pracy to mój kierownik znisczy mnie
    psychicznie, nie chciałam nikogo okradać. A teraz jestem naprawdę chora i
    uwierzcie mi że to nie grypa, tylko poważne problemy kobiece. A nmic innego
    chyba nie mogę zrobić aby nie wracać już do pracy do końca stycznia po za
    oszukaniem Was wszystkich. Przepraszam!!!! Jeśli macie inny pomysł tio proszę o
    pomoc.

  • 30. Data: 2003-01-10 21:13:28
    Od: e...@w...pl

    sorki