PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobilibyście na moim miejscu? › Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    From: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobilibyście na moim miejscu?
    Date: Fri, 10 Jan 2003 13:14:47 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@pa54.prochowice.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:avm9bm$i2r$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Napisz mi co zrobiłabys w mojej sytuacji : bez pracy, całą rodzine
    straciłam
    > w ciagu jednego miesiaca, konto zerowe ( oczyswiscie złodzieje
    chodza na
    > wolnosci bo to zgodne z prawem).

    Nie zazdroszczę Ci Twojej sytuacji, ale to chyba nie przez ZUS (który
    "powinniśmy" okradać) tak się stało?
    Czy to urzędnicy wyczyścili Twoje konto? Pewnie nie... Zrobili to
    tacy, którzy kiedyś szli na "lewe" L4, potem "załatwili" sobie jakieś
    odszkodowanie lub założyli "lewą" firmę itp... Jednak brak potępienia
    ze strony społeczeństwa (a nawet wyraźne przyzwolenie - patrz
    poprzednie posty) powoduje taką sytucję. Jeśli przestrzegania prawa
    nie zaczniemy od siebie, to długo będziemy narzekać i gadać o rybach i
    o psuciu...

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493