PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić żeby zacząć zarabiać?

  • 1. Data: 2004-08-03 20:30:40
    Temat: Co zrobić żeby zacząć zarabiać?
    Od: Michał <a...@w...pl>

    Witam

    Zajmuję się tworzeniem stron WWW. Umiem zrobić zarówno dobry projekt jak i
    go wykonać... co z tego jednak jak do tej pory zrobiłem tylko jeden porządny
    projekt za który zapłacono mi nie zbyt dobrze... Jak zdobywać zlecenia?
    Czy ktoś ma jakiś pomysł na to by mój talent nie marnował się? Jestem
    pewien, że jeśli jakiś klient da mi szanse, zrobię choć dla niego projekt to
    będzie z tego zadowolony i będzie chciał ze mną dalszej współpracy... co z
    tego jednak kiedy klientów brak.
    Co zrobić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-03 21:15:17
    Temat: Re: Co zrobić żeby zacząć zarabiać?
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Michał" <a...@w...pl> napisał

    > Co zrobić?

    Zatrudnij się w dobrej firmie która zajmuje sie kompleksowo takimi
    zleceniami, roboty bedziesz miał dużo, niestety za strone dostaniesz jakies
    20-25% ale przy ok 10 zleceniach miesięcznie wyjdziesz na swoje, jak chcesz
    namiar na taką firme to pisz na priv, jak jesteś naprawde dobry to Cie
    przyjma bez najmniejszych problemów

  • 3. Data: 2004-08-04 05:59:53
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Jak zdobywać zlecenia?

    zaczac trzeba od podawania kontaktu do siebie :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-08-04 07:27:14
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "Michał" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > będzie z tego zadowolony i będzie chciał ze mną dalszej współpracy... co z

    Zrob sobie stronke w internecie, pochwal sie tym co juz zrobiles. Stworz
    jakies portfolio.
    I oglaszaj sie z tym linkiem na pl.praca.szukana.
    Ja na przyklad korzystam z tej grupy jak szukam kogos do wspolpracy.

    Pozdrawiam,
    Slawek

  • 5. Data: 2004-08-04 08:00:50
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "Michał" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będzie z tego zadowolony i będzie chciał ze mną dalszej współpracy... co z

    zarejestruj sie gdzie tylko sie da, w necie jest troche stron dla
    freelancerow. Na pewno za free mozna sie zarejestrowac na www.artserwis.pl ,
    w ramach rejestracji dostaje sie 3MB na portfolio.

    pozdr
    Asiek