PracaGrupypl.praca.dyskusje › BIUROLUX pl. Nowy Targ 28 Wrocław

  • 1. Data: 2004-08-03 21:47:53
    Temat: BIUROLUX pl. Nowy Targ 28 Wrocław
    Od: "Asiulka" <b...@w...pl>

    Mam małą prośbę. Czy ktoś mi może powiedzieć czy ta firma istnieje i
    znajduje sie pod wskazanym adresem??

    Jak mogę się dowiedzieć czy działa legalnie i jest zarejestrowana?/

    Z gory wielkie dzieki :))

  • 2. Data: 2004-08-04 08:07:49
    Temat: Re: BIUROLUX pl. Nowy Targ 28 Wrocław
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Asiulka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam małą prośbę. Czy ktoś mi może powiedzieć czy ta firma istnieje i
    > znajduje sie pod wskazanym adresem??
    >
    > Jak mogę się dowiedzieć czy działa legalnie i jest zarejestrowana?/

    Jesli to spolka prawa handlowego (sp. z o.o. s.j. czy SA) to odpowiedni
    rejestr sadowy odpowie ci na to pytanie (odpowiedni do miejsca gdzie
    istnieje firma). Jesli to firma jednoosobowa to Urzad Miasta rowniez ci
    odpowie, czy takowe coś istnieje.
    Mozna tez probowac przez Urzad Skarbowy, jesli zna sie NIP tej firmy.

    Tomek