PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2xpół etatu a OFE

  • 1. Data: 2004-08-03 18:46:00
    Temat: 2xpół etatu a OFE
    Od: "Maja" <i...@g...pl>

    Mam podjąć dwie prace, każdą na pół etatu. Jak rozumiem, każdemu z
    pracodawców podaję wybrany II filar, każdy odprowadza mi składki? Jak to
    wygląda?

  • 2. Data: 2004-08-03 18:58:13
    Temat: Re: 2xpół etatu a OFE
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    Maja wrote:
    > Mam podjąć dwie prace, każdą na pół etatu. Jak rozumiem, każdemu z
    > pracodawców podaję wybrany II filar, każdy odprowadza mi składki? Jak to
    > wygląda?

    Składki do OFE odprowadza ZUS a nie pracodawca. Czyli pracodawca
    najpierw daje kasę ZUS-owi (oby!) a ten przelewa część tej kasy do OFE
    (co idzie mu nadzwyczaj opornie).

    Paweł

  • 3. Data: 2004-08-03 20:07:01
    Od: "Roman" <r...@n...pl>

    II Filar czyli twój fundusz emerytalny to wyłącznie twoja sprawa i nikomu
    nie musisz mówić do którego OFE należysz.
    Pracodawca ma płacić składkę na ZUS a ZUS ją przeleje do tego OFE który
    wybrałaś

    pozdrawiam.

    http://www.gazeta.pl/usenet/