PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za czasy :( › Re: Co za czasy :(
  • Data: 2004-06-03 17:10:02
    Temat: Re: Co za czasy :(
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Kończe studia i szukam pracy. Po pierwszej w życiu rozmowie
    > kwalifikacyjnej zaproponowano mi prace ale... mialem do wyboru:
    > 1. Samozatrudnienie i podpisanie umowy o współpracy (kontrakt?)

    Czemu zrezygnowałeś? Samozatrudnienie to całkiem fajna rzecz, ja osobiście
    zdecydowanie wolę to od pracy na etacie. Daje dużą swobodę, sam ustalasz
    sobie czas i sposób pracy, żaden niedorobiony kierownik nie brzęczy nad
    uchem itd. Oczywiście są też minusy, jak choćby konieczność szukania
    klientów ale jak masz stałych zleceniodawców nie jest to aż tak uciążliwe.
    No chyba że to "samozatrudnienie" o którym piszesz ma polegać na tym że
    normalnie zap* na etacie a tylko sam sobie ZUS opłacasz (jak to się
    ostatnio czasami zdarza) to wtedy rzeczywiście nie warto.

    pozdrawiam
    Piotr