PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ? › Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    From: "db501" <d...@t...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    Date: Tue, 17 Jun 2003 10:41:17 -0700

    "Bartosz Janowski" <x...@w...great.net.pl> wrote in message
    news:bcn1gv$cfp$1@szmaragd.futuro.pl...

    > Sugerujesz, ze wszystko juz zostalo napisane?
    >
    > A jak taki lekarz za te 5 lat bedzie chcial porownac zdjecia pacjeta z
    > tomografii z dwoch roznych okresow w kwestii rozrostu jakiegos guza (jak
    > szybko rosnie) to da rade to wykonac na aplikacji, ktora Ty wyklikasz
    > dzisiaj? A jak bedzie to chcial przeslac do konsultacji ze specjalista,
    > ktory jest w podrozy i ma tylko komorke(UMTS)? To bedzie wchodzil na
    > strone ery i wysle EMS??
    > ;->>
    >
    > Przypomina mi to twierdzenie jakiegos autorytetu z polowy wieku, ze
> [...]

    W pojedynke nikt nie ma najmniejszych szans na zaistnienie na rynku
    oprogramowania do tomografii. Jestem 100% ze istnieje kilka sredniej
    wielkosci firm specjalizujacych sie w tomografii i ich najwiekszym problemem
    jest to ze nie wiedza co dalej udoskonalac. Jesli nie beda mieli nowych
    pomyslow beda w pierwszym rzedzie zwalniac programistow. Popatrz na takie
    programy jak Corel Draw, Adobe Illustrator, ACAD. Jak dlugo bedzie mozna te
    programy udoskonalac? Kolejne wersje powstaja poniewaz trzeba cos sprzedac
    ale tak naprawde uzytkownicy nie chca juz kupowac nowych wersji poniewaz
    funkcjonalnosc starych wersji jest wystarczajaca. Nie licz na to ze cie taka
    firma zatrudni. Programisci siedza i mysla co dalej pisac.