PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ? › Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
  • Data: 2003-06-19 13:30:54
    Temat: Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    Od: "Zenek" <z...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eastwoo" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bcjh00$qa0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > tak jak na przyklad Ty, wychodzac za cudzoziemca dla papierka (widzialem
    na
    > stronie jego zdjecie i innych powodow znalezc nie mozna) "specjalistko"

    Trochę przegiąłeś kolego. Ale z drugiej strony: na grupie ogloszen Ninki jak
    mrówków. I to w charakterze doradcy zawodowego: zaloz firme, zmien prace
    etc. Jakie pojecie o realiach rynku pracy w Polsce moze miec ktos od dawna
    zyjacy w USA? Polska i USA to dwa rozne swiaty. Sprawa nie dotyczy tylko
    Ninki, ale wielu emigrantow, ktorym udalo sie wyjechac za granice - jest im
    ciezko, czesto dostaja w dupe, ale czytajac polskie grupy podnosza sie na
    duchu. Male piwo jesli ktos doradza ludziom i to z sensem, gorzej czytac
    posty w stylu: "Hehe, pracuj kretynie dalej, ja siedze w xxxx (tutaj mozna
    wstawic dowolny dobrze rozwiniety kraj) i zarabiam 30$ za godzine." Czysty
    spam, dodatkowo niepotrzebnie drazni i tak juz zirytowanych ludzi.
    Pozdrawiam
    Zenek