PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ? › Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
  • Data: 2003-06-17 22:16:17
    Temat: Re: Co warto studiować, dobrze płatne zawody na jutro ?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    x...@y...com writes:

    [..]

    Popatrz na takie
    > programy jak Corel Draw, Adobe Illustrator, ACAD. Jak dlugo bedzie mozna te
    > programy udoskonalac? Kolejne wersje powstaja poniewaz trzeba cos sprzedac

    podejrzewam, ze jeszce bardzo dlugo, tak dlugo, jak dlugo bedzie
    istnial rynek projektantow graficznych robiacych do druku, na
    plottery, na www etc.

    zreszta, jesli chodzi o programy graficzne (o tomografach nic nie
    wiem) to biznes model adobiego bynajmniej nie opiera sie li tylko o
    sprzedawanie gotowego programu. jakby tak bylo to poszliby z torbami
    juz dawno.
    co robia? poszerzaja rynek, wydajac produkty z nieco innej polki
    (np. aftereffects); robia platne oddzielnie pluginy do PH, IL.
    robia platne kursy, wydaja certyfikaty, publikuja ksiazki.

    kazda nowsza wersja programu to nie tylko udoskonalanie (naprawianie
    bugow) ale tez i dodawanie nowych funkcjonalnosci w miare, jak pojawia
    sie na nie zapotrzebowanie na rynku.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net