PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości? OT
    From: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości? OT
    Date: Fri, 22 Nov 2002 09:00:12 +0100

    "chlodny_" <c...@g...pl> wrote in message
    news:arjm5c$4rj$1@news.tpi.pl...
    > heh, a propo samochodow to pod silownia do ktorej chodze, stalo ostatnio
    > nowe srebrne audi A8, kolezka ktory nim przyjechal ma 20 pare lat,
    > nie martwi go wysokie bezrobocie, sam "zarobil" na fure i tez spelnia
    > swoje marzenia........szarosc zycia tlamsi......wiec i tak mozna.....

    I tak mozna. O ile dobrze Cie rozumialem, zakladasz ze kasa na autko
    pochodzila z nielegalnego zrodla czyz nie?

    Bo widzisz, mam takich kolegow, ktorzy majac cos kolo 20 lat potrafili sobie
    zarobic na autko, i je sobie kupowali. No moze nie na nowe Audi A8, ale na 5
    letniego Passata. Na mnie robilo to duze wrazenie (nie auto, ale to ze
    goscie potrafili na nie zarobic).
    Gosc mial pomysl, i troche szczescia. Kiedys wszedl po cole do pewexu, a tam
    sie okazalo ze sa do sprzedania jakies monitory, ktore po pewnej przerobce
    sprzedawalo sie ponad dwa razy drozej (nie pamietam szczegolow). Gosc w
    ciagu pierwszego miesiaca, zarobil jakas naprawde duza (przynajmniej jak dla
    mnie) kaske. Taka ktora pozwolila mu dalej rozwijac swoj "biznes".

    pozdr
    shimon