PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Sun, 24 Nov 2002 22:48:53 +0100

    Nina M. Miller wrote:

    > ponizej sredniej w czym? co to za test byl?
    >
    > nie zebym sie czepiala, ale psychologiczne testy, ktore mierza IQ i
    > inne rzeczy (np. poziom inteligencji emocjonalnej - tak to sie nazywa)
    > to sa opatentowane i wystawianie ich na websajtach publiznych jest
    > naruszeniem prawa autorskiego.

    A w wiekszosci - tych grupowych nie ruszalem, bo juz mialem dosyc.
    Staralem sie sprezac z ich rozwiazywaniem, ale i tak troche czasu mi to
    zabralo. Najzabawniejsze, ze testu zawierajacym synonimy nigdy dobrze
    nie rozwiazuje ;). Po szczegolowe informacje odsylam na http://www.pracuj.pl

    Co do ich psychologicznosci - z wiadomosci ktore posiadam ze studiow
    test osobowosci (jeden z testow na stronie) mial ceche testu
    psychologicznego - pytania kontrolne mierzace prawdziwosc odpowiedzi.
    Czy sa profesjonalne - trudno mi odpowiedziec, ale mozliwe ze robil je
    doswiadczony psycholog za odpowiednia oplata. Napewno nie sa to testy w
    stylu: - widzisz atrakcyjna dziewczyne - co zrobisz zeby sie z nia
    umowic na randke (powaznie - kiedys w oficjalnym "bussinesowym"
    wydawnictwie sprzedawano testy z takimi pytaniami).

    > do interpretacji tych testow musisz byc psychologiem i musisz zaplacic
    > za klucz (wiekszosc z tych testow razemz kluczami mozna nabyc za
    > pieniadze w PTP, o ile sie wylegiymujesz odpowiednimi kwalifikacjami).

    A co do kluczy - po pierwszym tescie cos mnie tknelo, ze bledem bylo
    dawanie szczerych odpowiedzi tzn. nie skrajnych. Musze to przetestowac -
    jezeli mam racje, to juz mam darmowy klucz ;).
    A interpretacje tez daja - nawet przysylaja emilem.

    > ale wlasciwie z jakiego tytulu uwazasz, ze masz to prawo?
    > ot tak sobie? czy moglbys to jakos uzasadnic?

    Bo jestem Czlowiekiem, osobnikiem przynaleznym do tego spoleczenstwa,
    ktory przez pewien czas placil rowniez niemale podatki i ktory moze
    stanowic Kapital tego panstwa na czas kiedy luka pomiedzy grupa aktywna
    zawodowo a poziomem popytu na sile robocza zdecydowanie sie zmniejszy -
    patrz raporty agencji ONZ dot. potrzeby importu sily roboczej w
    panstwach Europy.

    A tak na serio - bo jestem Czlowiekiem. Wiem, wiem - odpowiedz jest
    infantylna - mnie sie nic nie nalezy, ja powinienem sam sobie to zdobyc.
    Ale zawsze mi sie wydawalo, ze czasy wspolnoty lowieckiej juz dawno
    minely i zyjemy w panstwie, ktore dba o obywateli - chyba tez jestem
    dotkniety syndromem homo sovieticus ;). Zeby nie bylo - jakas aktywnosc
    w poszukiwaniu pracy przejawiam - i nie jest to rejestracja w RUP.

    > jesliby nikt mna jako pracownikiem nnie byl zainteresowany, to
    > usiadlabym i powaznie sie zastanowila, DLACZEGO tak jest i co musze
    > zmienic - zeby tak przestalo byc.

    Musze byc piekniejszy, zeby pracowac w obsludze klienta;

    Musze pozbyc sie wad wymowy, zeby byc bardziej profesjonalny;
    Musze zastosowac sobie elektrowstrzasy, zeby byc bardziej intelektualnie
    rozwiniety;
    Musze znalezc pracodawce, zeby miec wymagane doswiadczenie (wiedza
    ksiazkowa kazdy sie moze pochwalic);
    Musze ...

    Zdalem test :)

    Flyer