PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: 24 Nov 2002 13:15:52 -0800

    flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > Jakby Ci to powiedziec - wczoraj robilem sobie quasipsychologiczny test
    > osobowosci (i kilka innych) na pracuj.pl. Fakt staralem sie odpowiadac
    > prawdziwie, wiec rzadko zaznaczalem wartosci skrajne (nastepnym razem
    > nie bede taki szczery ;) ) - i wyszlo, ze jestem ponizej sredniej. To
    > co mam sie zabic, poniewaz taki sie urodzilem?

    ponizej sredniej w czym? co to za test byl?

    nie zebym sie czepiala, ale psychologiczne testy, ktore mierza IQ i
    inne rzeczy (np. poziom inteligencji emocjonalnej - tak to sie nazywa)
    to sa opatentowane i wystawianie ich na websajtach publiznych jest
    naruszeniem prawa autorskiego.

    do interpretacji tych testow musisz byc psychologiem i musisz zaplacic
    za klucz (wiekszosc z tych testow razemz kluczami mozna nabyc za
    pieniadze w PTP, o ile sie wylegiymujesz odpowiednimi kwalifikacjami).

    to, co na takich websajtach jest to sa najczesciej jakies wyczyny
    'IQ-researchers-wanna-be' ktore sa niewiele warte i moga w istocie
    poczynic wiecej szkody niz pozytku.

    > Sa ludzie stworzeni do ryzyka i ci jezdza mercedesami, sa ludzie ktorzy
    > nie lubia ryzyka i ci beda jezdzic kilkuletnimi samochodami sredniakow
    > (albo autobusem). To jest premia od ryzyka dzialan. Ale ja tez mam prawo
    > do bezpieczenstwa socjalnego bez podejmowania ryzyka i tez mam prawo zyc
    > za wiecej niz placa minimalna.

    ale wlasciwie z jakiego tytulu uwazasz, ze masz to prawo?
    ot tak sobie? czy moglbys to jakos uzasadnic?

    > A tak wogole, to ciekawe co powiesz, jak trafisz na etap kiedy Toba nikt
    > nie bedzie juz zainteresowany - osobom pracujacym bardzo latwo
    > przychodzi wypowiadanie sie w kwestii bezrobocia.

    jesliby nikt mna jako pracownikiem nnie byl zainteresowany, to
    usiadlabym i powaznie sie zastanowila, DLACZEGO tak jest i co musze
    zmienic - zeby tak przestalo byc.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net