PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Sun, 24 Nov 2002 16:26:40 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pj223.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Jakby Ci to powiedziec - wczoraj robilem sobie quasipsychologiczny test
    > osobowosci (i kilka innych) na pracuj.pl. Fakt staralem sie odpowiadac
    > prawdziwie, wiec rzadko zaznaczalem wartosci skrajne (nastepnym razem
    > nie bede taki szczery ;) ) - i wyszlo, ze jestem ponizej sredniej. To
    > co mam sie zabic, poniewaz taki sie urodzilem?

    >Tak bede trzymal dalej ;)
    Flyer

    Znasz powiedzenie: "Jakiego mnie Panie Boże stworzyłeś takiego mnie masz"

    >Ale ja tez mam prawo do bezpieczenstwa socjalnego bez podejmowania ryzyka i tez mam
    prawo życ
    > za wiecej niz placa minimalna.

    A kto ci takie prawo dał?
    Czy ten ktoś powiedział ci również komu ukradnie kase jeżeli twoja praca jest warta
    700 a chcesz
    mieć bez ryzyka 1500?

    > A tak wogole, to ciekawe co powiesz, jak trafisz na etap kiedy Toba nikt
    > nie bedzie juz zainteresowany - osobom pracujacym bardzo latwo
    > przychodzi wypowiadanie sie w kwestii bezrobocia.

    Nie jestem idiotą i wiem, że jedyne co jest w zyciu pewne to zmiany.
    Miałem i będę miał takie etapy w życiu.
    W takiej sytuacji wstydziłbym się dzieciom w oczy spojrzeć i narzekać na ogólna
    sytuację,
    komunistów, "solidaruchów", Niemców, Żydów, itp.
    Wtedy ROBIE COKOLWIEK co mi pozwoli zarobić pieniadze.

    mer