PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Sun, 24 Nov 2002 14:48:44 +0100

    mer wrote:

    > Tą wypowiedzią potwierdzasz kolejny raz teze Pawła z którym się w
    >pełni zgadzam.
    > Nie szukasz mozliwości (jest ich wiele) zarabiania i opłacania (przez
    >siebie lub pracodawce) tych
    > świadczeń, ale kolejny raz szukasz usprawiedliwienia bycia
    >bezrobotnym.

    Jakby Ci to powiedziec - wczoraj robilem sobie quasipsychologiczny test
    osobowosci (i kilka innych) na pracuj.pl. Fakt staralem sie odpowiadac
    prawdziwie, wiec rzadko zaznaczalem wartosci skrajne (nastepnym razem
    nie bede taki szczery ;) ) - i wyszlo, ze jestem ponizej sredniej. To
    co mam sie zabic, poniewaz taki sie urodzilem?

    Sa ludzie stworzeni do ryzyka i ci jezdza mercedesami, sa ludzie ktorzy
    nie lubia ryzyka i ci beda jezdzic kilkuletnimi samochodami sredniakow
    (albo autobusem). To jest premia od ryzyka dzialan. Ale ja tez mam prawo
    do bezpieczenstwa socjalnego bez podejmowania ryzyka i tez mam prawo zyc
    za wiecej niz placa minimalna.

    A tak wogole, to ciekawe co powiesz, jak trafisz na etap kiedy Toba nikt
    nie bedzie juz zainteresowany - osobom pracujacym bardzo latwo
    przychodzi wypowiadanie sie w kwestii bezrobocia.

    Tak bede trzymal dalej ;)
    Flyer