PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: 21 Nov 2002 13:59:29 -0800

    "Yonnie" <r...@g...pl> writes:

    > zainteresował się
    > znajdzie.
    >
    > W czym jest solidna w czyszczeniu kibla?
    > I jak ją bedzie rekomendował?
    > Może powie słuchaj ona jest OK, czyści kible na medal, ma osiągnięcia;
    > może ją zatrudnisz u siebie w biurze?
    > Chyba, że chodzi o wymianę sprzątaczek...

    rany, ale negatywne myslenie.

    a mozna inaczej, np tak:

    sluchaj, pracuje u mnie dziewczyna, studentka. bardzo pracownita,
    uczciwa dziewczyna. nie boi sie ciezkiej pracy, podjela sie
    sprzatania, podczas gdy wiekszosc jej kolezanek wzgardzila ta praca.
    calkiem nieglupia dziewczyna, jak bedziesz kiedys szukal kogos,
    zwlaszcza z jej wyksztalceniem czy chociazby do pracy biurowej, to ja
    polecam.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net