PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Co to jest mobbing? › Re: Co to jest mobbing?
  • Data: 2002-01-02 22:42:34
    Temat: Re: Co to jest mobbing?
    Od: "gryjas" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "europaq" <e...@p...com> napisał w

    : > : Czy z mlodocianymi
    : > : przestepcami w szkolach tez nie trzeba walczyc, tylko czegac az
    : > : przesladowane dzieci same przeniosa sie ...
    : >
    : > Miejsce przestepcow jest w wiezieniu. To przez takich jak ty oszolomow
    : > mlodociani bandyci sa bezkarni.
    :
    : fajnie ze to tylko newsy, bo ir pewnie 'wytlumaczylbys' mi swoje racje
    : inaczej,
    : kulturalny interlokutorze

    Moj drogi, uzywam okreslen z niezmiernie nobliwej gazety, jaka jest GW,
    okreslenia tego uzywali ludzie tak kulturalni i nobliwi jak Adam Michnik -
    zatem slusznie nazwales mnie kulturalnym interlokutorem - dziekuje ci za
    dokonanie uczciwej oceny mojej skromnej osoby. Domyslam sie, ze skoro nie
    odniosles sie do meritu., to oznacza iz uznales - badzo slusznie zreszta -
    ze mam racje stwierdzajac, iz miejsce przestepcy jest w wiezieniu.

    --
    gryjas