PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sie bardziej oplaca - umowa o dzielo czy umowa zlecenie?

  • 1. Data: 2003-07-30 06:57:26
    Temat: Co sie bardziej oplaca - umowa o dzielo czy umowa zlecenie?
    Od: "Michallo" <m...@g...pl>

    Witam,

    Przy bardzo malych dochodach w skali roku oplaca sie brac umowe zlecenie, czy
    lepiej umowe o dzielo - chicalbym zachowac prawa autorskie ale nie za cene
    doplacania do tego ;|

  • 2. Data: 2003-07-30 10:47:42
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Michallo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > lepiej umowe o dzielo - chicalbym zachowac prawa autorskie ale nie za cene

    Pamiętaj że zgodnie z przepisami wybór umowy nie zależy od naszego widzi mi
    się tylko wynika z definicji każdej z nich. Umowę zlecenia można zawrzeć gdy
    wykonujemy pewne zadania, z zasady jest to umowa starannego działania. Umowa
    o dzieło jest umową wyniku końcowego. Ale wszystko zależy od użytych w
    umowie określeń ;-)
    Finansowo lepsza jest umowa o dzieło, bo tam są wyższe koszty uzyskania
    dochodu (chyba)
    pozdrawiam
    JO

  • 3. Data: 2003-07-30 20:37:30
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > lepiej umowe o dzielo - chicalbym zachowac prawa autorskie ale nie za cene

    Witam
    W każdym przypadku umowa o dzieło jest korzystniejsza, ale jak zwrócił uwagę
    mój poprzednik nie wszystko kwalifikuje się do umowy o dzieło . Patrz
    kc.Pozdrawiam.