PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o podwojnym opodatkowaniu pracy w Anglii ? › Re: Co sadzicie o podwojnym opodatkowaniu pracy w Anglii ?
    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicie o podwojnym opodatkowaniu pracy w Anglii ?
    Date: Tue, 16 Nov 2004 17:31:31 +0100

    > forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=115&w=13454933&v=2
    &s=0
    > Ponizej przyklad tekstu kolportowaego wsrod polskich pracownikow w
    > Holandii - ale zasada podobno jest taka sama dla Aglii
    >
    > "Z dniem 1 stycznia weszła w życie nowa Konwencja - umowa podatkowa między
    > Polską a Holandią. Pociąga ona za sobą daleko idące skutki dla każdego,
    kto
    > pracuje w Holandii.

    od polskiego dziwnego prawa trudno uciec nawet sie wyprowadzajac

    to ja dodam na "pocieszenie", ze nawet jesli ktos przebywa dluzej niz pol
    roku w anglii to rowniez moze byc zmuszony zaplacic podatek w polsce - bo
    tak na dobra sprawe chodzi o ustalenie, gdzie, kto jest rezydentem, a zasada
    powyzej pol roku w danym kraju jest najprostsza, ale nie zawsze stosowana
    (sa wyjatki)

    poki co USy chyba maja slaby przeplyw informacji z zagranicznymi urzedami,
    ale pewnie powoli to sie bedzie zmieniac - moze ktos jest blizej
    poinformowany?