PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow. › Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
  • Data: 2004-04-29 19:32:38
    Temat: Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    Od: "jaberski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu chodzi o zasadę. Jeśli chcecie (nie Wy personalnie, tu raczej
    > patetycznie apeluję do społeczeństwa ;) ) dalej "dawać dupy" innym
    > nacjom tylko dlatego, że są bogatsi - bo tylko do tego to się sprowadza,
    > po za tym nie są w żaden sposób ani lepsi, ani gorsi - to Wasza sprawa.
    > Osobiście trzymam pośladki mocno zaciśnięte, i mam bardzo świetne
    > samopoczucie :> Fakt, nie przysporzyło mi to wielu profitów. Ale to
    > raczej kwestia priorytetów i indywidualnych wartości... :>

    no i pieknie....
    boso, ale w ostrogach
    A nie przyszło ci do głowy, ze to nie chodzi o zasady tylko o rozwój
    gospodarczy?
    To nie oni nas gonią w dorabianiu się, tylko my ich.
    Powinnismy ułatwiać prowadzenie działalnosci gospodarczej firm
    z Uni w naszym kraju. I tego rodzaju "zasady" nie maja tu nic do rzeczy.
    Nie ma co leczyć kompleksów w ten sposób.
    Poprawia ci to samopoczucie, ze tak samo traktujemy obywateli Unii, jak oni
    nas?
    Że w jakiś sposób sie na nich odgrywamy? Bo mi jakoś nie.
    Poprawiłby mi samopoczucie fakt, ze nasze PKB wynosi nie 6k tylko np. 9k
    USD/osobe
    (w stosunku do średniej 12k USD w Unii). Ale nie ma na co liczyć, jeżeli
    rząd
    wydaje takie rozporządzenia. Na szczęscie jush nie dlugo :)

    "Niech juz będzie Polska biedna, byleby była katolicka" - takie zdanie
    wypowiedział
    w połowie lat 90 Henryk Goryszewski z ZChN i takie własnie myslenie mnie
    irytuje.

    pozdrawiam
    jaberski