PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow. › Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    Date: Thu, 29 Apr 2004 12:50:34 +0200

    Użytkownik Przemek Wrzesiński napisał:
    > Pięknego dnia Thu, 29 Apr 2004 11:33:31 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    > pseudonimem Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomosci

    > Wlasnie ci mali tez tworza miejsca pracy. Paranoja jest to ze taki maly
    > inwestor nie moze byc w pelni szefem spolki by pilnowac w koncu swoich
    > pieniedzy, bo komus miejsca pracy zabiera. I co z tego, ze tworzy tylko
    > kilka miejsc - zawsze te kilka miejsc pracy do przodu.

    Licza sie tez miejsca pracy ubocznie powstajace dzieki inwestycjom.
    Uslugi dla pracownikow, zastrzyk gotowki w rejonie - sklepy zaczynaja
    lepiej prosperowac - zwiekszaja zamowienia do dostawcow.
    Poza tym, maly zadowolony inwestor jest w stanie skutecznie przyciagnac
    innych maluchow i to w miare szybko - duze firmy podejmuja takie decyzje
    powoli i bazujac nie na rozmowach z zaprzyjaznionym menagerem.