PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow. › Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    From: "Szymon" <s...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    Date: Wed, 28 Apr 2004 11:10:07 +0200

    Oto *Robert Drózd* o e-mailu r...@y...iq.wytnijto.pl
    w wiadomości news:78iu809l3va582c2rbti5lftsm1j56taql@4ax.com zmieścił(a), co
    cytuję:

    > CIT niższy. Koszty pracy nadal niższe niż na zachodzie.
    > Myślisz, że Niemcy boją się tylko pro-forma?

    Jakoś się to nie przekłada na wzrost inwestycji...
    Ponadto podatki powinny być uczciwe i proste,
    czyli jedna niska stawka dla wszystkich!

    > Czechy wprowadziły podobne ograniczenia jak my.

    To wcale nie oznacza, że my musimy postąpić tak,
    jak Czechy...

    > Dla pracowników z UE w istocie niewiele to zmienia w porównaniu ze
    > stanem dzisiejszym.

    Jeśli nic nie zmienia, to po co wprowadzać takie martwe prawo.
    Jest to jeden z argumentów, które można następnie wykorzystać
    przy wabieniu inwestorów... a argument jest dość medialny.

    > Ekonomiczny wpływ tych ograniczeń będzie żaden.

    ale będzie psychologiczny...

    > Politycznie, rząd nie miał za specjalnego wyboru. Należało zareagować
    > na restrykcje, które wiele krajów narzuciło nam w ostatniej chwili.

    A może ogłosić, że w akcie dobrej woli i otwartości tego ograniczenia
    nie wprowadzamy i liczymy, że kraje, które takie ograniczenia wprowadziły
    - szybko zmienią zdanie!!

    > Ciekaw jestem czy nasza agroturystyka wykorzysta swoją szansę
    > (i to nie tylko na ziemiach odzyskanych).

    Kto z tutaj czytających korzysta z tzw. agroturystyki??