PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po urlopie macierzynskim? › Re: Co po urlopie macierzynskim?
  • Data: 2005-09-25 14:21:05
    Temat: Re: Co po urlopie macierzynskim?
    Od: copied <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wektor wrote:

    > Przed podjęciem decyzji doradzałabym szczerą rozmowę z szefem, może
    > coś dobrego z tego wyniknąć.

    hmm, moja zona probowala juz 3 razy. 3 razy byla umowiona na rozmowe i 3
    razy szef jej powiedzial, ze niestety dzisiaj nie znajdzie dla niej czasu.
    Coz... Mam nadzieje, ze kiedys bedzie w modzie miec stala kadre
    pracownikow.

    Pytanie dodatkowe na w razie czego:

    Czy jesli o godzinie 8 rano w poniedzialek zona wreczy w sekretariacie
    podanie o urlop wychowawczy ze z dniem - za 14 dni bedzie chciala go wziac,
    a godzine pozniej pracodawca wreczy jej wypowiedzenie, to czy wychowawczy
    bedzie tylko do konca wypowiedzenia, czy bedzie obowiazywal normalnie?
    --
    pozdrawiam,
    copied