PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po urlopie macierzynskim? › Re: Co po urlopie macierzynskim?
    From: "Meantic" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co po urlopie macierzynskim?
    Date: Sat, 24 Sep 2005 12:29:45 +0200

    Użytkownik "copied" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dgubls$2te$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Moja żona była od 4 miesiąca na zwolnieniu lekarskim, bo miała zagrożoną
    > ciążę. Leżała w szpitalu, potem w domu itp. Urodziła piękną, zdrową
    > córeczkę Smile
    > Teraz przychodzi czas powrotu do pracy. Wykorzystała urlop macierzyński,
    > wykorzystała urlop wypoczynkowy za rok 2004 i 2005. Teraz 10 października
    > ma wrócić do pracy.
    >
    > Ale podobno PREZES jest na nią OBRAŻONY i nie zamierza jej przyjąć do
    > pracy.
    > Zamierza jej dać warunki które jej kompletnie nie będą odpowiadać aby sama
> [...]

    Najwazniejsze to rozmawiac. Spotkac sie z przelozonym i opowiedziec mu o
    swoich planach (powrocie do pracy). Wiem to z doswiadczenia kobieta pracuje
    wydajniej po tym jak kilka miesiecy posiedzi w domu i opiekuje sie
    dzieckiem. Ale najwazniejsze to rozmawiac z szefem. Kazdy szef jest
    wyrozumialy oczywiscie jesli z nim sie rozmawia i jest sie szczerym.
    Tomek