PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co po MEiL'u?

  • 1. Data: 2004-11-26 21:11:01
    Temat: Co po MEiL'u?
    Od: "Dzozi" <l...@o...pl>

    Witam,

    W Warszawie są studia o kierunku Mechaniczno - Elektryczne i Lotnicze. Mam
    zamiar wybrac się na kierunek Lotnicze, ale mam obawy co do zawodu jaki
    potem będe miał na papierku i gdzie mnie zechcą do pracy. Macie może jakieś
    doświadczenia lub pomysły?
    Z góry dzięki

    ___
    Pozdrawiam
    'Dzozi'

  • 2. Data: 2004-11-27 02:03:42
    Temat: Re: Co po MEiL'u?
    Od: Kamil Brygola <k...@B...gazeta.pl>

    Dnia pią 26. listopada 2004 22:11 Dzozi napisał w wiadomości
    <co86mq$q40$1@atlantis.news.tpi.pl> ;

> [...]
    > zamiar wybrac się na kierunek Lotnicze, ale mam obawy co do zawodu jaki
    > potem będe miał na papierku i gdzie mnie zechcą do pracy. Macie może

    Szanowny Przedmówca nie zna nawet dokładnie nazwy wydziału na który się
    wybiera, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki
    Warszawskiej.

    Jeżeli chodzi o Lotnictwo, to trudno o lepszą w kraju uczelnię (z wyjątkiem
    Politechniki Rzeszowskiej), jeśli bedziesz dobry - pracę masz w kieszeni
    (niekoniecznie w lotnictwie), kierunek nie jest łatwo skończyć. Polecam
    http://www.meil.pw.edu.pl/ oraz http://itlims.meil.pw.edu.pl/

    Oprócz lotnictwa można na wydziale studiować Automatykę i Robotykę,
    Energetykę (tych informacji nie mogę doszukać się na www).

    Z pozdrowieniami,

    --
    kmb

  • 3. Data: 2004-11-27 10:14:07
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > W Warszawie są studia o kierunku Mechaniczno - Elektryczne i Lotnicze. Mam
    > zamiar wybrac się na kierunek Lotnicze,

    Musisz miec swiadomosc ze sa to jedne z tych kierunkow na ktorych na
    przykladowo 120 osob zaczynajacych studia, konczy je zdobuciem dyplomu 4-6
    osob. (przynajmniej kiedys tak bylo).
    Moj kolega skonczyl "Lotnictwo" w Rzeszowie- z zawodu jest konstruktorem
    silnikow lotniczych. W Polsce pracy dla niego nie bylo, zreszta nie wiem czy
    chcialby gdzies pracowac. Zalozyl wlasna firme i kreci duze biznesy w
    Rzeszowie. nic wspolnego z lotnictwem.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 4. Data: 2004-11-28 00:10:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kamil Brygola; <2gRpd.48140$ha.4904@news.chello.at> :

> [...]
    >
    > Oprócz lotnictwa można na wydziale studiować Automatykę i Robotykę,
    > Energetykę (tych informacji nie mogę doszukać się na www).

    Fajnie, akurat mój brat skończył i jakoś nie ma komfortowej sytuacji w
    W-wie. Mogę tylko sugerować, że i owszem jakąś pracę dostanie, ale
    niekoniecznie w W-wie.

    Flyer

  • 5. Data: 2004-11-28 10:24:19
    Od: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl>

    Witam uprzejmie,

    Użytkownik "Dzozi" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | zamiar wybrac się na kierunek Lotnicze, ale mam obawy co do zawodu jaki
    | potem będe miał na papierku i gdzie mnie zechcą do pracy. Macie może

    Jak będziesz dobry, to zobacz np. www.itwl.pl . Na tym Wydziale podobno
    dobrze uczą
    o symulatorach lotu.

    Pozdrawiam,