PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
    From: "Świat" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co jest najwazniejsze?
    Date: Wed, 24 Jul 2002 09:54:55 +0200

    Użytkownik "Kinga " <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ahh97t$nvb$1@news.gazeta.pl...
    > Mam pytanie:
    > Na co przy wyslaniu dokumentow o prace, pracodawcy zwracaja w pierwszej
    > kolejnosci uwage? Czy na doswiadczenie, ukonczone uczelnie, czy moze na
    adres
    > zameldowania?

    Prawdę mówiąc nie sądzę. Ja mam adres zameldowania w Puławach, pracy w Wawie
    szukam od miesiąca i w tym czasie odbyłam już kilkanaście rozmów. Przy czym
    nie ma znaczenia również czy wysyłasz ofertę mailem, pocztą tradycyjną, czy
    zanosisz osobiście. Według mnie liczy się doświadczenie ew. ukończone
    szkoły.
    Chociaż ja kilka razy usłyszałam, że kwalifikacje im odpowiadają ale nie
    przyjmą mnie ze względu na to, że mam...........
    dziecko.

    także nie poddawaj się
    powodzenia.