PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawostki z ogloszen 19 01 04 › Re: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
  • Data: 2004-01-19 13:45:29
    Temat: Re: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Mon, 19 Jan 2004 14:06:04 +0100, gdy "Moni"
    <M...@n...poczta.onet.pl> napisał:

    >Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    >
    >A mi się podobało swojego czasu często zamieszczane ogłoszenie we Wrocławiu
    >"żony dyrektorów i prezesów zatrudnię"

    No, np. ambasady amerykańskie na całym świecie prowadzą specjalny
    program poszukiwania zatrudnienia dla członków rodziny pracowników.
    Czyli m.in. dla żon ambasadorów, radców itd

    Tak wiec pomysl (choc to w druga strone) z kosmosu wziety nie jest :)

    pzdr
    Robert