PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawostki z ogloszen 19 01 04 › Re: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
  • Data: 2004-01-19 19:30:34
    Temat: Re: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jan 2004 10:01:19 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:

    >Postanowilem zainaugurowac nowa cykliczna rubryke wysmiewajaca debilizmy z
    >ogloszen o prace w GW (wydanie warszawskie). Oto podsumowanie dzisiejszego
    >odcinka
    To ja polecam odcinek z ubieglego tygodnia.
    Na pierwszej stronie - tlumaczenie dla debili czyli "jak czytac nasza
    gazete" a w nim m.in. to ze jesli szukasz pracy w warszawie to szukaj
    jej na stronach oznaczonych napisem "praca w warszawie". Na jednej z
    takich stron "praca w warszawie" ING NN poszukuje jakiegos tam
    pracownika - oczywiscie CV slemy do Katowic - a w ogloszeniu stoi jak
    byk "praca w Gdyni".

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl