PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
    From: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Date: Wed, 30 Jan 2002 11:55:34 +0100

    > Jak się czyta takie posty to włosy stają na głowie.

    to ja ci dodam cos jeszcze z wlasnego doswiadczenia
    jak mam podchodzic do szefa ktory.......
    najpierw nie chcial mi dac calej mojej marniutkiej pensji na etat (a bylo to
    1100 zl) bo zus
    poszlam mu na reke i zgodzilam sie na etat na najnizsza krajowa a reszta na
    umowe o dzielo na mojego meza (mialam wybor w postaci zabrania swoich rzeczy
    i pozegnania sie z praca)
    bylam dwa miesiace na zwolnieniu lekarskim nie dla wlasnego widzimisie , ale
    dlatego ze sprawa byla dosc powazna (jestem w ciazy)
    wrocilam na wlasna odpowiedzialnosc na poczatku stycznia do pracy , bo z
    ostatnim dniem stycznia konczy sie moj aneks (powinien byc trzecia kolejna
    umowa o prace czyli juz na czas nieokreslony) i glupia mialam nadzieje , ze
    uda mi sie pertraktowac
    jak sie okazalo nie dostane pieniedzy na umowe o dzielo (polowa mojej
    pensji) , argument "bo tak"
    i jesli chce podpisac umowe to moge na 0.6 etatu (mialam caly) za 600 zl
    brutto czyli ok. 425 zl na reke
    i co ja mam robic z takim szefem? moze isc go calowac po rekach za to?
    ja jestem sklonna do ustepstw i rezygnacji z kilku rzeczy , ale jesli
    postepuje sie ze mna w ten sposob , ze haruje caly miesiac bite 8 godzin
    dziennie i nie dostaje polowy pensji bo takie jest widzimisie szefa , a
    potem chce mi sie dac gorsze warunki zatrudnienia to wole isc do sadu pracy
    i przekwalifokowac moj aneks na trzecia umowe na czas nieokreslony uz za 560
    zl na reke i pojsc na zwolnienie , bo tak doradza mi lekarz caly czas

    Anka