PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciaza a praca
    From: S <s...@o...pl>
    Date: Mon, 07 Feb 2005 04:35:26 GMT

    Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote in
    news:slrnd03ldf.39n.pawelma@dziubiak.maczewski.dyndn
    s.org:

    > Ale weź pod uwagę, że zwiększenie podatku (żeby finansować ten "zasilek
    > rodzinny") obciąża przedsiembiorcę. Zmniejsza mu się opłacalność
    > biznesu. Mniej inwestuje, przez co powstaje mniej miejsc pracy.

    Sluchaj, ja NAPRAWDE jestem cala dusza za liberalizacja gospodarki,
    obnizeniem podatkow i udroznieniem pola dla tzw. small business'u!
    W szccegolnosci za rozkruszeniem tego betonu biurokracji i bezkarnosci
    Urzedow Skarbowych!

    Ale uwazam, ze raczej trzeba by wywalic POLOWE urzednikow pierdzacych w
    stolki, zlicytywac te ich "wspaniale" limuzyny "sluzbowe",
    raczej niz uderzac w tak sluszne cele spoleczne jak pomoc matkom!

    Teraz w tej zlodziejsko-biurokratycznej machinie jeste wszystko postawione
    "na glowie".
    PRAWDZIWYMI ZLODZIEJAMI JEST WIEKSZOSC SKORUMPOWANYCH URZEDNIKOW A NIE MATKI
    I KOBIETY W CIAZY !!

    --------