PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-08 04:17:05
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: S <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@e...pl> wrote in news:cu870m$r3c$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Po drugie, nie wiem czy wszystkie landy tak maja, ale takie
    > cos jak np. jestem w poblizu domu kumpla i sobie wpadam na
    > moment jest w zasadzie nie do pomyslenia.

    Moze to dlatego, ze sa konkretni, przyzwyczajeni do pewnej dyscypliny i nie
    lubia rozwadniac sie bzdurami.
    Taka polska nonszalancja i luzactwo jako narod nas doprowadzila tu gdzie
    widac.
    To wprawdzie stereotypy ale jako takie pokazuja statystyczna prawidlowosc,
    wiec pomimo "pojedynczych jaskolek" taka jest chyba prawda!

    > A ja lubie. I jak ktos do mnie wpada tez ;)

    coz, kwestia gustu - ja czasem lubie sie zajac czyms na powaznie, czyms co
    wymaga koncetracji, i taki niespodziewany gosc "ni w piec ni w dziewiec" jest
    po prostu wkurzajacy - oczywiscie sa wyjatki ale zazwyczaj trafiaja sie
    jakies lajzy co same nie wiedza co maja ze soba zrobic...
    JUZ TU SIE OBRUSZYCIE!! ale to wlasnie ta nuta polska w Waszych duszach -
    TRAFIAM W SEDNO??
    czasem to jest fajne ale wole ta ELEGANCKA dyscypline niz olewajstwo a potem
    dziadowstwo + "ciezka prace"

    > Fajny jest rejon srodziemnomorski, typu Wlochy, pd. Francja,

    Podzielam poglad, ale raczej Francja niz Wlochy i Hiszpania...
    Tak, Francuzi maja do zaoferowania wspaniala kulture wiec jest cos dla ducha
    i cos dla ciala rowniez.
    Problem w tym, ze podejrzewam iz trudno sie tam dostac i kulturowo i
    formalnie...

    > Wiesz, moc mozna wszedzie ;) Ja Polske po prostu lubie. Tak,
    > uklady sa tu paranoiczne, ale nie czaruj sie: paranoja jest
    > wszedzie, tylko nieco inna. A ta nasza juz znam ;) co jak dla
    > mnie stanowi duzy plus.

    Tutaj sie kategorycznie nie zgodze!
    Polska paranoja jest, co do skali, monstrualna! Owszem, w wymienionych
    krajach tez jest ale 100 razy mniejsza.
    A to, ze polska paranoje juz znasz to gratuluje bo ja nie tylko jeszcze nie
    znam i nie moge rozszyfrowac tego chaosu mimo mitreznego z nia obcowania
    ale tez nie mam przyjemnosci jej poznawac...

    ------