PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chwale sie

  • 1. Data: 2002-07-17 11:53:16
    Temat: Chwale sie
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    Witam,
    moj Towarzysz Życia jest informatykiem. Od dluzszego czasu nie mogl znalezc
    pracy we Wroclawiu. Wczoraj znalazlam oferte z serwisu Gratki (ze poszukuja
    informatyka). Ogloszenie bylo co prawda sprzed dwoch tygodni - ale moj
    Towarzysz Zycia wyslala tam oferte.
    I UDALO SIE.
    Dzisiaj byl na rozmowie kwalifikacyjnej, po ktorej wrocil do domu i
    zzadzwonil do mnie ze od jutra idzie do pracy.
    Widac szukanie pracy naprawde ma sens.
    Pozdrawiam wszystkich szukajacych i... glowa do gory.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wylicytuj kosmetyki - Wroclaw - dowóz gratis
    http://www.allegro.pl/showother.php?id=432672
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 2. Data: 2002-07-17 12:46:07
    Temat: Re: Chwale sie
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> wrote in message
    > Dzisiaj byl na rozmowie kwalifikacyjnej, po ktorej wrocil do domu i
    > zzadzwonil do mnie ze od jutra idzie do pracy.
    A w jakiej firmie we wroclawiu ?

  • 3. Data: 2002-07-17 12:56:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah3p14$ir5$1@news.bsi.net.pl> Tomasz Onyszko napisał(a):
    > "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> wrote in message
    > A w jakiej firmie we wroclawiu ?

    Pewnie w naszemiasto.pl
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-07-17 14:06:58
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Pewnie w naszemiasto.pl

    Bez obrazy bo nie o to chodzi, ale czy czasami nie szukali osoby z grupa
    inwalidztwa ?

    AndY

  • 5. Data: 2002-07-17 14:16:41
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzisiaj byl na rozmowie kwalifikacyjnej, po ktorej wrocil do domu i
    > zzadzwonil do mnie ze od jutra idzie do pracy.

    Gratulacje!
    Jak sie tylko wierzy, ze sie znajdzie, to szukanie na pewno ma sens :)
    Pozdrawiam :)
    Iwonka

  • 6. Data: 2002-07-17 15:18:11
    Temat: Odp: Chwale sie
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah3tl3$7k7$...@n...tpi.pl...

    > Bez obrazy bo nie o to chodzi, ale czy czasami nie szukali osoby z grupa
    > inwalidztwa ?

    1. nie szukali z grupa inwalidztwa (i moj Towarzysz Zycia nie ma w zadnym
    wypadku grupy inwalidztwa)
    2. firma nazywa sie k m b (konsorcjum jakiestam) i jest raczej niewielka
    (nie maja np. swojej strony internetowej)
    3. nie jest to naszemiasto.pl
    4. caly dowcip polega na tym ze oglosili sie tylko w gratce i NIGDZIE wiecej
    (i to w gratce w ogloszeniach drobnych a nie w duzych - firmowych), wiec
    chyba mieli niewielu chetnych
    jeszcze raz pozdrawiam (nawet niedowiarkow)
    H.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 7. Data: 2002-07-17 15:30:29
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    > 2. firma nazywa sie k m b (konsorcjum jakiestam)
    przepraszam - k s m
    pozdr.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 8. Data: 2002-07-17 18:47:43
    Od: The Knight Who Says Ni <a...@w...pl>

    > Jak sie tylko wierzy, ze sie znajdzie, to szukanie na pewno ma sens :)

    Wiesz co? Ja szukalem pracy na wakacje. Wierzylem, ze znajde. I
    znalazlem. Nawet nie wyobrazasz sobie, jak zaluje podpisania tej umowy o
    dzielo :( Takiej harowy za takie marne pieniadze to ja w zyciu nie
    widzialem. A mialo byc tak pieknie :(

  • 9. Data: 2002-07-17 20:12:14
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

> [...]
    poszukuja
    > informatyka). Ogloszenie bylo co prawda sprzed dwoch tygodni - ale moj

    Superancko ;P
    powodzenia
    w_n

  • 10. Data: 2002-07-18 11:09:54
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "The Knight Who Says Ni" <a...@w...pl>

> [...]
    > znalazlem. Nawet nie wyobrazasz sobie, jak zaluje podpisania tej umowy o
    > dzielo :( Takiej harowy za takie marne pieniadze to ja w zyciu nie

    I co? Mnie o to obwiniasz, czy jak? :)
    M.