PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja ?

  • 1. Data: 2002-07-17 13:18:54
    Temat: Delegacja ?
    Od: "Krzysztof Ogrodnik" <k...@f...pl>

    Witam,

    Fima wysyla mnie na 5 dni do Sloweni, moze ktos wie ile delegacji nalezy
    sie mi za jeden dzien ?
    Za boby w Niemczech dostalem okolo 44 Euro za dzien.

    --
    Krzys

  • 2. Data: 2002-07-17 20:35:16
    Temat: Re: Delegacja ?
    Od: "Radar" <j...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Ogrodnik" <k...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:ah3qqv$ls$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > sie mi za jeden dzien ?
    > Za boby w Niemczech dostalem okolo 44 Euro za dzien.

    waluta dieta nocleg
    108
    Słowenia
    USD
    44
    100

    przy czym:
    Przy obliczaniu diet stosuje się następujące zasady:
    1) za każdą dobę przysługuje dieta w pełnej wysokości,

    2) za niepełną dobę:

    a) do 8 godzin - przysługuje 1/3 diety,

    b) ponad 8 do 12 godzin - przysługuje 1/2 diety,

    c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości.

  • 3. Data: 2002-07-17 20:38:05
    Od: "Radar" <j...@p...com>

    nie wyswietliła sie tabela

    44 USD dieta, 100 USD nocleg