PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce zrezygnować z pracy

  • 1. Data: 2006-04-07 16:43:03
    Temat: Chce zrezygnować z pracy
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    od pewnego czasu mysle coraz bardziej o zmianie pracy : małe dochody i do tego
    coraz gorsza atmosfera w pracy.

    Jak ma wyglądać takie wypowiedzenie ( jeżeli chciałbym załatwoć to formalnie,
    na papierze)?? Pracuje na umowe zlecenie.

  • 2. Data: 2006-04-07 17:44:03
    Temat: Re: Chce zrezygnować z pracy
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    kameleon napisał(a):

    [...]

    > Jak ma wyglądać takie wypowiedzenie ( jeżeli chciałbym załatwoć to formalnie,
    > na papierze)?? Pracuje na umowe zlecenie.

    Tak jak określa to Twoja umowa. Albo też czekasz aż Twoja umowa się skończy
    i po prostu nie podpisujesz nowej.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2006-04-07 21:01:24
    Od: k...@p...fm

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Tak jak określa to Twoja umowa. Albo też czekasz aż Twoja umowa się skończy

    W umowie mam zaznaczone ze wypowiedzenie należy złożyć z 2 tygodniowym
    wyprzedzeniem i w formie papierowej, no ale nigdyn nie robiłem takich
    wypowiedzeń jaka powinna tam być tresć?? motywacje maja być?

    Kameleon

  • 4. Data: 2006-04-07 21:47:54
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    k...@p...fm napisał(a):

    [...]

    > W umowie mam zaznaczone ze wypowiedzenie należy złożyć z 2 tygodniowym
    > wyprzedzeniem i w formie papierowej, no ale nigdyn nie robiłem takich
    > wypowiedzeń jaka powinna tam być tresć?? motywacje maja być?

    Myślę, że możesz zastosować wzory wypowiedzień z umów o pracę. Wystarczy
    lekko przerobić. Czy chcesz to motywować, czy nie to w sumie Twoja sprawa.
    Wypowiedzenie jest aktem jednostronnym i nie wymaga zgody drugiej strony,
    a wymaga jedynie "przyjęcia go do wiadomości".

    Wzory możesz znaleźć np: http://42.pl/u/hkw
    Wzór z linku numer 2 jest najbardziej zwięzły. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2006-04-08 17:16:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:4301.00000060.4436d324@newsgate.onet.pl
    k...@p...fm <k...@p...fm> pisze:

    > W umowie mam zaznaczone ze wypowiedzenie należy złożyć z 2 tygodniowym
    > wyprzedzeniem i w formie papierowej, no ale nigdyn nie robiłem takich
    > wypowiedzeń jaka powinna tam być tresć??
    Niniejszym wypowiadam umowę (tu nazwa aktu) zachowując określony w niej
    okres wypowiedzenia (tu okres z umowy). Data, podpis, potwierdzenie
    przyjęcia na kopii i tyle.

    > motywacje maja być?
    Nie muszą.

    Jotte