PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertyfikaty SUN. › Re: Certyfikaty SUN.
    From: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Certyfikaty SUN.
    Date: Thu, 16 Jun 2005 20:54:48 +0000 (UTC)

    Michal Bogdan na pl.praca.dyskusje:
    > jaka wartosc dla pracodowcow w Polsce i za granica przedstawiaja
    > certyfikaty SUNa takie jak :
    >
    > SCJP,SCJCD,SCWCD,SCBCD,SCEA
    >
    > koncze studia na kierunku informatyki na politechnice i sie zastanawiam
    > - czy nie przydalyby sie dodatkowo takie papiery...

    To nie tak: certyfikacje mają dla pracodawcy sens w dwu wypadkach: gdy
    pokazują że coś w danym stopniu umiesz w danej dziedzinie i po to by
    mieć lepsze przebicie w dyskusjach z producentem (gdy pracodawca jest
    jakimś autoryzowanym partnerem -- przy czym często od niego posiadanie
    iluś inżynierów danego stopnia jest wymagane by utrzymać autoryzację na
    danym poziome).

    Co do Sun-a: nie wiem. Pracuję w Win32.
    I jako częśc pracodawcy :) wymagam.

    --