PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikat MCSE

  • 11. Data: 2004-12-30 12:29:10
    Temat: Re: Certyfikat MCSE
    Od: PZ <p...@m...com>

    F.M.T wrote:

    > Mam PIX 501, 6x Cisco 2612, 1x Cisco 2503, 1x Cisco2509 (FR Switch), do
    > tego 5 kart WIC2T i 4 WIC1T, i jedna WIC-1B S/T.
    >
    > Cwiczylem wszystko co bylo potrzebne do egzaminow (patrz Blueprint'y na
    > Cisco).
    >
    > FMT

    Witam

    Z takim lab to do ccie prawie mozesz cwiczyc:D
    na ccnp, az tyle sprzetu nie trza miec (6 routerow), ale ze dwa switche
    by sie przydaly.

    PZ

  • 12. Data: 2004-12-30 13:45:12
    Od: "AAAPlus" <a...@o...pl>

    Użytkownik "F.M.T" <f...@b...com> napisał w wiadomości

    > Ja Ci powiem jak ja to robie. Do MCSE (wczesniej NT a teraz 2003) zlozylem
    > w domu 5 komputerow w siec i cwiczylem 3-4 godziny dziennie. Zdalem bez
    > transcenderow i innych smieci.
    > Do certyfikatow Cisco kupilem 8 routerow i cwicze 3-4 godziny dziennie.
    > Aktualnie jestem na poziomie CCNP, niedlugo egzaminy na CCDP i CCIE
    > (kiedys w 2005).

    Twój sprzęt czy pracodawcy? jeżeli twój to chyba kawałek grosza
    zainwestowałeś

  • 13. Data: 2004-12-30 15:08:34
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Z takim lab to do ccie prawie mozesz cwiczyc:D

    tak, wlasnie w tym celu lab powstal, a ze robie po drodze co sie da to inna
    sprawa

    > na ccnp, az tyle sprzetu nie trza miec (6 routerow), ale ze dwa switche by
    > sie przydaly.

    Pisalem co mam swojego. Pozatym mam ciagle w domu 3524 i 3550 (z firmy)

    FMT

  • 14. Data: 2004-12-30 15:09:10
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Twój sprzęt czy pracodawcy? jeżeli twój to chyba kawałek grosza
    > zainwestowałeś

    Moj. Od pracodawcy tez mam troche.

    FMT

  • 15. Data: 2004-12-30 17:49:05
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-30, F.M.T <f...@b...com> wrote:
    > Mam PIX 501, 6x Cisco 2612, 1x Cisco 2503, 1x Cisco2509 (FR Switch), do
    > tego 5 kart WIC2T i 4 WIC1T, i jedna WIC-1B S/T.
    Znaczy się nic nadzwyczajnego z punktu widzenia sieci. No dobra, ISDN
    pewnie nie zrobiłbym od kopa. No i nie miałem nic do czynienia z PIXami.
    Jakoś nie podniosło to mojego mniemania o wartości certyfikatów Cisco :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Co dwie kopie to nie jedna
    /z pamiętnika administratora/

  • 16. Data: 2004-12-30 20:19:41
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Znaczy się nic nadzwyczajnego z punktu widzenia sieci. No dobra, ISDN
    > pewnie nie zrobiłbym od kopa. No i nie miałem nic do czynienia z PIXami.
    > Jakoś nie podniosło to mojego mniemania o wartości certyfikatów Cisco :)

    Jestem pewien ze "lyknalbys" wiekszosc za jednym zamachem.

    FMT

  • 17. Data: 2004-12-30 21:33:24
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-30, F.M.T <f...@b...com> wrote:
    > Jestem pewien ze "lyknalbys" wiekszosc za jednym zamachem.
    Kilka lat temu być może. Teraz nie wiem, zbyt duża przerwa.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Mężczyźni lepiej sprawdzają się w pracy zarobkowej, kobiety w pracach domowych
    (np. małe stopy służą temu, by stać bliżej zlewozmywaka).

  • 18. Data: 2004-12-31 11:07:08
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Artur R. Czechowski wrote:

    > Znaczy się nic nadzwyczajnego z punktu widzenia sieci. No dobra, ISDN
    > pewnie nie zrobiłbym od kopa. No i nie miałem nic do czynienia z PIXami.
    > Jakoś nie podniosło to mojego mniemania o wartości certyfikatów Cisco :)

    e nie dramatyzuj..do ccie security IE wymagaja 6 routerow + 3
    backbonowe..brak isdn jest problemem...

    ps. IE Internetwork Experts czy jakos
    m.