PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Wabco (Wrocław)

  • 1. Data: 2004-12-28 12:50:04
    Temat: Praca w Wabco (Wrocław)
    Od: Mimal <m...@a...pl>

    Witam!

    Czy ktoś mógłby podziwlić się ze mną wrażeniami na temat pracy w firmie
    Wabco we Wrocławiu? Interesuje mnie atmosfera, relacje ze zwierzchnikami,
    warunki płacowe, itp. Najlepiej proszę pisać do mnie na priv.

    Pozdrawiam!

    --
    Mimal
    m...@a...pl

  • 2. Data: 2004-12-28 14:25:28
    Temat: Re: Praca w Wabco (Wrocław)
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    Witam
    Nic nie wiem na temat warunków pracy w tej firmie ale pewien fakt wzbudza we
    mnie podejżenia. Dosyć często szukają nowych pracowników na stanowisko
    konstruktor/technolog. Albo za cholere nie mogą znaleźć kompetentnej osoby
    (czyli od kilku lat) albo ludzie od nich odchodzą.
    A przypomniałem sobie, mój sąsiad pracuje u nich jako monter (sidzi i składa
    coś tam..). Robi to juz trzeci rok i na na reke ok 1100 -1200. Praca ponoc
    spoko, 8 h dzienni i do domu ale te zarobki. Pozdr. Piotr