PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikat MCSE

  • 1. Data: 2004-12-28 14:08:21
    Temat: Certyfikat MCSE
    Od: "AAAPlus" <a...@o...pl>

    Witam,
    Zamierzam zdawać na certyfikat MCSE, czytałem jakąś książkę do Win XP - przy
    okazji dowiedziałem się, że mimo iż mam XP od roku to wiele nie wiedziałem.
    Książka była wydawnictwa Promise do egzaminu z XPeka (70-270), ale mimo iż
    ją przeczytałem nie byłem w stanie rozwiązać wszystkich testów z
    Transcendera i TestKinga. Dlatego mam pytanie czy aby zdać to trzeba się
    uczyć z jakiś testów ( no i jakich) i czy pytania z testów są skopiowane z
    prawdziwych egzaminów i wykucie ich daje pewność zdania.

    pozdro

    PS Jakie jest wasze zdanie nt certyfikatów, dużo dają przy szukaniu pracy?

  • 2. Data: 2004-12-28 14:25:20
    Temat: Re: Certyfikat MCSE
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Zamierzam zdawać na certyfikat MCSE

    Do MCSE potrzbujesz chyba z 6 zdanych egzaminow

    > Dlatego mam pytanie czy aby zdać to trzeba się uczyć z jakiś testów

    Zalezy z czego. Z windows xp podejrzewam ze przeczytanie testu i ksiazki +
    wiedza praktyczna powinny starczyc - mi w przypadku windows 2000 wystarczyly
    testy + wiedza.

    > ( no i jakich) i czy pytania z testów są skopiowane z prawdziwych
    > egzaminów i wykucie ich daje pewność zdania.

    Z tych testow to mi sie ani jedno pytanie nie powtorzylo - ale ja mialem
    testy microsoftowe.

    > PS Jakie jest wasze zdanie nt certyfikatów, dużo dają przy szukaniu pracy?

    Duzo daja, zwlaszcza na poczatku i w firmach zagranicznych.
    W mojej obecnej firmie kiedys byla taka zasada ze na okresie probnym
    musiales zdobyc tytul MCP, obojetnie z czego :-)

    --
    Michal

  • 3. Data: 2004-12-28 16:25:09
    Od: "AAAPlus" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Talaga" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zalezy z czego. Z windows xp podejrzewam ze przeczytanie testu i ksiazki +
    > wiedza praktyczna powinny starczyc - mi w przypadku windows 2000

    Oglądałem testy z Windowsa 2000 i były w miarę OK, ale z XP to są lekko
    powalone. Nie sprawdzają wiedzy, która się przydaje w 99,9%, ale są tam
    jakieś powalone hipotetyczne scenariusze. Oczywiście nie zdawałem wcześniej
    egzaminu i nie wiem jakie są faktycznie pytania, mówię tylko o pytaniach
    jakimi siebie sprawdzałem czyli Transcender i TestKing. Kiedyś zrobiłem CNE
    5 i były testy dosyć życiowe, po zdaniu których można powiedzieć że się coś
    wie.

    > Z tych testow to mi sie ani jedno pytanie nie powtorzylo - ale ja mialem
    > testy microsoftowe.

    To jest coś innego niż Prometic

    pozdro

  • 4. Data: 2004-12-28 20:59:46
    Od: "Michał Konieczny" <q...@q...pl>

    Użytkownik "AAAPlus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Ja zawsze korzysatm z testkinga, jeszcze mnie nie zawiodły. Jednak nigdy nie
    będzie to 100% rzeczywistych pytań. W przypadku windowsa XP brakowało
    odpowiedzi do około 10 pytań.

    --
    Michał Konieczny

  • 5. Data: 2004-12-29 08:07:23
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Transcendera i TestKinga. Dlatego mam pytanie czy aby zdać to trzeba się
    > uczyć z jakiś testów ( no i jakich) i czy pytania z testów są skopiowane z
    > prawdziwych egzaminów i wykucie ich daje pewność zdania.

    Ja Ci powiem jak ja to robie. Do MCSE (wczesniej NT a teraz 2003) zlozylem w
    domu 5 komputerow w siec i cwiczylem 3-4 godziny dziennie. Zdalem bez
    transcenderow i innych smieci.
    Do certyfikatow Cisco kupilem 8 routerow i cwicze 3-4 godziny dziennie.
    Aktualnie jestem na poziomie CCNP, niedlugo egzaminy na CCDP i CCIE (kiedys
    w 2005).

    > PS Jakie jest wasze zdanie nt certyfikatów, dużo dają przy szukaniu pracy?

    Nie daja nic jezeli tylko "oszukujesz" za pomoca Transcenderow i Testkingow.
    Pracodawca pozna sie po pierwszym miesiacu na Tobie. Jezeli jednak cwiczysz,
    czytasz, praktykujesz i co najwazniejsze zapamietasz to czego sie nauczyles
    to moga naprawde pomoc.

    FMT

  • 6. Data: 2004-12-29 11:59:51
    Od: "AAAPlus" <a...@o...pl>

    Użytkownik "F.M.T" <f...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak cwiczysz, czytasz, praktykujesz i co najwazniejsze zapamietasz to
    > czego sie nauczyles to moga naprawde pomoc.

    o to chodzi a przy okazji żeby nie stracić kasy.

    pozdro

  • 7. Data: 2004-12-29 21:00:01
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-29, F.M.T <f...@b...com> wrote:
    > Do certyfikatow Cisco kupilem 8 routerow i cwicze 3-4 godziny dziennie.
    Z czystej ciekawości - co kupowałeś i co na tym robiłeś?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Agg> Nie wiem co to jest, ale deklaracje charsetu wpierdala...
    /o listarze/

  • 8. Data: 2004-12-29 22:33:37
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Oglądałem testy z Windowsa 2000 i były w miarę OK, ale z XP to są lekko
    > powalone. Nie sprawdzają wiedzy, która się przydaje w 99,9%, ale są tam
    > jakieś powalone hipotetyczne scenariusze.

    na moje oko to w2k byl bez sensu z pytaniami np na ktorej zakladce jest
    opcja X.

    --
    Michal

  • 9. Data: 2004-12-30 07:41:44
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Z czystej ciekawości - co kupowałeś i co na tym robiłeś?

    Mam PIX 501, 6x Cisco 2612, 1x Cisco 2503, 1x Cisco2509 (FR Switch), do
    tego 5 kart WIC2T i 4 WIC1T, i jedna WIC-1B S/T.

    Cwiczylem wszystko co bylo potrzebne do egzaminow (patrz Blueprint'y na
    Cisco).

    FMT

  • 10. Data: 2004-12-30 08:31:48
    Od: "AAAPlus" <a...@o...pl>

    > będzie to 100% rzeczywistych pytań. W przypadku windowsa XP brakowało
    > odpowiedzi do około 10 pytań.

    A ile jest pytań i ile trzeba mieć poprawnych, żeby zdać?
    Około ile czasu zajmuje ci przygotowanie do egzaminu? Korzystasz przy tym z
    jakiś książek lub innych materiałów?

    pozdro