PracaGrupypl.praca.dyskusjeCena za strone www - c.d. › Re: Cena za strone www - c.d.
  • Data: 2005-04-09 18:36:14
    Temat: Re: Cena za strone www - c.d.
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > jaka jest obecnie tendencja rozwojowa zapotrzebowania na nowe
    > strony www, spada, rośnie, czy stoi w miejscu?

    Rośnie. Tak samo jak liczba wykonujących je.

    > czy zapotrzebowanie na nowe strony www jest na tyle duże, że jest
    > wstanie wyżywić potencjalnych webmasterów, którzy nie mając mniej
    > lub bardziej stałych dochodów, mogą wpaść na pomysł zarabiania
    > tworzeniem www? (mam tu na myśli tworzenie stron przez osoby, które
    > już zakończyły edukację)

    Jak każda inna branża. Jeżeli masz pomysł, zrobisz rozeznanie na
    rynku, opracujesz dobry plan marketingowy... dasz radę.

    > jakie są prognozy dalszego zapotrzebowanie na strony www w
    > perspektywie dalszego (mam nadzieję, że dalszego, bo są silne
    > tendencje do wystąpienia z UE) członkostwa Polski w UE?
    > jakie są prognozy dalszego zapotrzebowanie na strony www w
    > perspektywie projektowanego zwiększenia nakładów na informatyzację
    > społeczeństwa?

    To już sobie poszukaj, czy ktoś zamował się takimi opracowaniami.
    Najważniejsze jest to, aby planując rozwój w tą stronę być w zgodzie
    z aktualnymi trendami, mieć w małym palcu sprawy związane z bazami
    danych i odpowiednimi narzędziami, czy językami. To jednak za mało,
    jeżeli planujesz samodzielną obsługę "projektów", a nie kooperację
    jako wykonawca. Wtedy musisz pamiętać, że najważniejsze dla ciebie
    będzie sprzedanie tego, co robisz i właśnie od tego musisz zaczynać.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej